SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.




Cari Apa Saja

Langkah 2012

27 Disember 2012

Perjalanan dialam 2012 semakin berakhir,langkah-langkah yang lepas meninggalkan sejuta satu makna,jatuh bangunya seorang insan yang diberi nama M.N.Akmal di tahun 2012 akan menjadi sejarah,luka-luka kepedihan,senyuman tangis dan segalanya telah menjadi lipatan yang mewarnai hidup.

Alhamdulillah ku panjatkan berbanyak syukur ku lafazkan,kerana pada langkah saat ini aku masih mampu bernafas di alam pancaroba yang sangat berliku.Terlalu banyak kenangan manis,pahit,sedih,gembira yang berlaku dalam aku melangkah sepanjang tahun 2012,yang baik akan ku kenangan,yang pahit akan ku lupakan,yang pedih akan kutinggalkan dan yang gembira sentiasa dibawa bersama.

Aku jua ingin meluahkan segala kemaafan kepada sesiapa sahaja yang telah aku sakiti,aku mungkiri,aku kasari.Walau aku tahu disini mungkin semua tersebut tak mungkin dapat membacanya tapi Tuhan mengetahui apa yang telah ku lakukan dan aku cuba,insayaalah.

2012 Terlalu banyak kenangan,Indah itu adalah segalanya tentang kehidupan,Pahit itu adalah tentang segala kejahilan,Gembira itu adalah segalanya tentang hubungan manusia sesamanya,sediah itu adalah segalanya tentang senyuman,tawa,mara,sakit yang sedih dan pedih akan aku tinggalkan berlalu bersama sejarah hitam yang lain..sampai bersambung lagi as salam.

0 comments:

Catat Ulasan

Banner generated at Pimp-My-Profile.com