SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.




Cari Apa Saja

Keraguan

27 Disember 2012

Aku ragui dengan langkah yang lalu,aku cuba hayati dengan imbasan kembali tetapi masih belum mampu mencari apa yang masih tidak pasti,esok atau lusa belum pasti segalanya akan diketahui,pasrah? tidak mungkin kerana aku bukan jenis manusia yang tak mencuba jadi mana mungkin.Redha adalah satu kemungkinan tapi orang seperti aku ni suka mencari apa yang masih belum ada jawapan pada langkah2 yang sebelumnya.Tenanglah duhai hati,harmoni lah duhai jiwa agar aku tahu apa yang mengkusutkan segala pemikiran otak pemberian darinya.Jawapan akan terus ku cari,usaha takkan pernah mengalah kerana aku adalah aku yang mengetahui apa yang aku dan jasad aku mahukan.Biarlah lah terpalit sedikit kejahatan dan kekejaman tapi hakikat yang harus aku lakukan perlu aku buat.Akan teguh kaki ku berdiri dan menyusun langkah mencari segala jawapan dalam rencana yang telah dihidangkan semoga itu akan dirahmati oleh yang maha esa,insyaallah.

0 comments:

Catat Ulasan

Banner generated at Pimp-My-Profile.com