SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.




Cari Apa Saja

Tahun Baru

28 Disember 2012



Pada Penceritaam nya seperti sesusatu gaya yang sangat "complicated" padahal azam tahun baru je,tapi tu lah,bila kita mempunyai impian berbekalkan cita-cita yang tinggi mesti menjadi sesuatu yang sangat penting buat diri kita.Sesuatu yang aku belajar dari pakar-pakar motivasi yang menjadi idola aku yang menyatakan sesuatu tu harus lah di rancang sebaik mungkin untuk menggapai apa yang dihajatkan walaupun kita sendiri sedar mungkin ianya mustahil namun berbekalkan usaha,doa,tawakal Insyaallah kita akan capai apa yang dicitakan,mudah-mudahan amin.


Jadi ini lah azam tahun baru aku di 2013

1.Aku ingin mendekatkan diri pada ALLAH
2.Cukupkan 5 rakaat
3.Mengembangkan lagi syarikat yang aku terajui Republic Marz.Serta menambah bilangan anak-anak nya he..
4.Mengambangkan serta membesarkan empayar Produk @ Branding sendiri
5.Menyimpan serta menabung untuk diri dan masa depan
6.Menambah koleksi kereta   I.Mazda Rx7  II.BMW  III.Mitsubishi Triton
7.Membeli rumah
8.Bawa keluarga bercuti ke luar negara
9.Bertunang ( mungkin hahahaaa...siapa pulak la calonnye kan )
10.Menjadi drifter yang best ( hahaha lama dah ni impian nye )

Untuk sekian kalinya,inilah azam aku,ada sesetengah nya mustahil untuk dipenuhi,namun aku sebagai manusia akan terus berusaha bagi merealisasikannya agar ianya dalam gemgaman.Insyaallah


0 comments:

Catat Ulasan

Banner generated at Pimp-My-Profile.com