SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.




Cari Apa Saja

Blog Aku.

11 Januari 2013

Dah masuk berapa ramai yang dok tanya kat aku,asal blog aku jiwang,penulisan macam syiok sendiri,pastu susuah nak cari kat google atau mana-mana pautan...aku pun macam pening-pening lalat jap nak jawab sebab setahu aku blog aku xdelah aku istiharkan kat dunia luar atau "social network" bahawa aku mempunyai blog yg jiwang dan menusuk kalbu ni.Hanya Rakan atau kawan yang aku percaya je aku bagi alamat ni kat diorang yang lain tu takde lah plak.

Kat tepi sisi blog ni pun ada aku tulis bahawasanya ini adalah cebisan kehidupan aku walau tak semua tapi sedikit,so tak perlu lah kot aku nak bagitau satu dunia yang aku ada blog,sebab nya aku lebih menganggap blog ni adalah diari kisah hidup aku yang secebis dalam dunia ciptaan ilahi.

Berkenaan dengan penulisan pula,sepengetahuan aku lah,penulisan ni ikut pada kita,jika jiwa lebih pada perwatakkan kelakar atau humor so penulisan kita akan kearah situ begitu juga sebaliknya kan,bagi aku,jiwa aku plak lebih pada seni yang dalam tentang perasaan kemanusiaan so penulisan aku lebih kearah itu lah gamaknya.Takkan kalau seorang photographer korang pakse dia pergi kebidang mekanik memang tak lah jawabnye kan so macam tu jugak lah penulisan so korang faham kan.

Tapi Apa-apa pun sebelum tu aku nak ucap bebanyak TERIMA KASIH la kat sesiapa yang tak kenal aku tapi tersinggah kat blog aku yang ntah apa-apa ni.Walaupun penulisan aku tak cantik n kemas mana tapi sekurang-kurang nye korang dah singgah kan hehe.Pada yang kenal tu pon aku ucap bebanyak terima kasih gak kerna korang masih singgah kat Blog aku ni walaupun aku tak nampak bile nye korang singgah kan hehe.


#Chill la Korang kita sebenarnya dalam dunia yang sama cuma cara kita berbeza okay#



0 comments:

Catat Ulasan

Banner generated at Pimp-My-Profile.com