SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.




Cari Apa Saja

Tahun Baru Yang Paling Sempurna

03 Januari 2013


Salam 2013 kepada semua umat manusia di muka bumi,selamat tahun baru!!! bagitulah bunyinya lebih kurang,samalah kan ucapan yang diberikan kepada kita dari kawan-kawan,rakan dan juga sahabat yang ada.Lepas tu Soalan nya apa azam tahun ni bos/bro/beb hahaha azam tahun lepas pun belum tentu sempurna sudah lagi azam baru kan,tapi macam biasalah azam tetap ada tunai tak tunai je kita ni kan.Apa-apapun "say gud luck" pada semua kawan ye dengan azam korang.

Bagi aku kali ni sambutan tahun baru yang paling sempurna pernah aku rasakan dalam sejarah kehidupan aku,mana taknya kalau sebelum-sebelum ni aku sambut kat tempat-tempat yang penuh dengan muzik,orang menari,orang mabuk "clubing" la senang ceritanya ye,tapi kali ni,tahun ni tidak sama sekali.Aku ucap banyak-banyak terima kasih pada sahabat-sahabat aku yang ada ni,yang sudi bawa aku "join" sekali.Apa-apa Pun malam paling "cool",malam paling rilek dan malam pertama aku sambut dengan status "single" hehehee...

Kali ni aku ngan sahabat-sahabat aku yang lain,kami telah berkonvoi ke satu pantai yang menjadi tumpuan para peminat pantai serta rem-it-rem-it sekalian,"bapak" punya jem jalan sampai serabut mata nak tengok banyak sangat kenderaan kat atas jalan raya,bahu jalan dan duduk dalam longkang pun ada hahaaa...tu sebab xcident la kan he...


masa dalam perjalanan dengan kelajuan yang kadang-kadang membimbangkan diri sempat lagi bergambar dengan sahabat aku sorang ni,die ni kaki tekan "pedal" minyak kereta tu memang tak pernah "slow" sebab die ni barangkali lahir kat trek agaknya,aku plak yang gerun bila tengok die ni bawak kereta hahaha...tapi jiwa "racer" kan so dengan selamba senyum je la aku ni pon heheheee....


Sampai-sampai kat tempat yang dituju lebih kurang 1 jam perjalan dari tempat kami bergerak awalnya lebih kurang jam 1900hrs,masing-masing dok sibuk bergambar takot gelap nanti kurang jelas pemandangan katanya,so aku pon tak lepaskan peluang,kenangan katanya apa-apa pon boleh lah kan.


Hah ni lagi aku,diwaktu malam,orang dok sibuk nak bakar arang tuk ''BBQ" aku plak sempat lagi tangkap gambar,saje nak bagi bakar line ceritanya hahahaaa...



hahahaaa...apahal la korang tangkap gambar aku ngah lapor bagai ni,dah macam singa aku rasa,apa-apa pon ok lah kan...aku la sebenarnya tukang masak "BBQ" paling sedap malam tu. 



Sambil masak-masak,sahabat yang lain berusaha menghidupkan ungun api,walhal kayu api tak cukup hahaa...api tu besar macam tu sebab hasil simbahan minyak tanah je,lepas 5minit,api tu so so ciput beb hehe...langsung gelap kembali tempat kami haha...



Hahahahaaa...aku sendiri tergelak tengok gambar ni,Ameer badan hang memang ketak hehe paling sexy pada malam tu,sebab tak tahan sangat dengar bunyi ombak "BBQ" belum siap die pon terjun dalam pantai hahahaaa...terbaik bro.



Macam yang dikata,aku sudah bilang,aku lah tukang masak paling best malam tersebut,siap bersila lagi,nak kata ayam rentung skali ngan aku rentung kot dok tahan je tu....Epul mari tolong pul hang jangan dok tengok je 



Saqif,bahagian penghias tempat kami makan,tanks saqif,bapak "sweet" siap ada lilin bagai dah macam "candle light dinner" beb,walhal semua para pria hahahaaa...



Dalam jam 2200hrs lebih kurang sikit macam tu baru lah si haff selamat tiba dengan pasangan beliau,pakai tudung tu plak isteri Ameer sexy boy malam tu,terima kasih gak kat pasang suami isteri ni sebab sediakan macam-macam untuk kami semua.Waktu ni lah majlis makan-makan bermula....Walhal dah masing-masing dah curi-curi makan ntah yang keberapa kali ntah hahaha....



Dah lepas makan-makan tu diorang ni dok lapar lagi,so korang pandai-pandai masak sendiri la ye,"chef" dah ponat weh,terbakar macam ayam panggang pon ada beb,sabar jelah ye...hehehe

Sambil-sambil melepak lepas detik 0000hrs,lepas masing-masing "wish" tahun baru,lepas korang semua bergayut kat phone dengan awek masing-masing,untunglah kan,aku je status single dikalangan korang...kami pon bergambar,Aku,syam,epul,saqif....gambar-gambar yang lain nanti lah "upload" penat dah ni hehehe....

So ini lah sebahagian warna-warna sambutan malam tahun baru aku bersama sahabat-sahabat yang lain,kan aku dah cakap ianya paling sempurna kan,rilek,chill...takde nak tunggang tebalik macam sebelum-sebelum ni kan hehehee....So aku nak ucap sekali lagi banyak-banyak terima kasih kat diaorang yang bawa aku bersama pada hari dan waktu tersebut...nice guy.

Selamat tahun 2013


0 comments:

Catat Ulasan

Banner generated at Pimp-My-Profile.com