SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.




Cari Apa Saja

Rezki Awal Tahun.

11 Januari 2013

Alhamdulillah semakin menjengah pertengahan bulan pertama di awal tahun 2013 ni rezki telah menunjukkan bayang-bayang kemurahan,seakan-akan rezki mencurah-curah keladang akumaru san.Pelanggan yang meminta pesanan berkenaan dengan printing semakin bercambah..Semakin menambah semangat untuk berkerja keras lagi pada tahun ini,aku harap rezki kurniaan dari tuhan akan lebih lagi buat aku insyaallah....amin

Kalau dah banyak kerja macam ni,gayanye darah batman semakin mengalir-ngalir lah dalam badan aku,"oevernite" setiap malam menyiapkan "design-design" yang diminta oleh pelanggan..."Panda eye" pon membesar nasib bek aku pakai SKII hahah nah kau xnak kalah kan,sado je lah hahaha.

Tapi kadang-kadang tu sifat marah xbley nak hilang kan bile pelanggan minta "design" yang pelik-pelik pastu "reject" hangin habaq hang rasa nak kunyah-kunyah je diorang ni,tapi bapak aku pesan "customer always rite" so maka nya terima n telan je lah apa yang diorang buat n nak...ape pon tak buley kan.

0 comments:

Catat Ulasan

Banner generated at Pimp-My-Profile.com