SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.

Cari Apa Saja

KENAPA...

14 Januari 2011


KENAPA….???

Ada orang Tanya kenapa aku tulis blog ni…Apa jawapan aku nak bagi hehe…Takde lah sebenarnya aku suke menulis,so bagi aku apa yang terpendam dalam hati ke,apa yang berlaku kat aku dalam seharian aku suke luahkan melalui penulisan baru aku rase puas.Nak kata suke bermadah kea pa ke,tak de lah jugak,kalau aku suke bermadah or seangkatan dengan nye dah lama aku jadi kawan A.Samad Said hahaha…

Bagi aku ramai je kot yang suke menulis,tapi mungkin sebab tak de masa,malu or tak tahu nak mulakan macam mana so diorang buat tak tahu jelah.Dan juga bagi aku orang yang suke meluahkan apa yang dia rasa melalui penulisan adalah orang yang berjiwa lembut atau seni.Mereka ini sama dengan pelukis,kerana apa?kerana orang yang gemar melukis kebanyakkan lukisan nya adalah apa yang ingin diluahkan dalam hati nya serta bagaimana penyampaianya yang ingin dikongsi dalam hari-hari yang dilalui nya begitulah bagi penulis2 yang ada.Terkadang melalui penulisan atau melukis atau apa saja cara masing-masing ianya tak lari dari cara kita sendiri hendak meluakan apa yang kita rasa sebagai seorang manusia yang mempunyai hati,perasaan dan pemikiran..

So tepuk dada Tanya hati apa yang diinginkan dalam penyampaian hidup,bagaimana ingin menyampaikankan nya atau dipendamkan serta membuku dalam hati itu terpulang keatas diri masing-masing.Kerana penyampaian itu sangat luas,melalui lagu,penulisan,lukisan,bahasa tubuh dan lain-lain lagi.

0 comments:

Catat Ulasan