SELAMAT DATANG

Kedalam separa picisan hidup melalui penulisan dalam merentangi garis alam.Ini adalah aku yang sendiri yang ikhlas dalam coretan tentang semua.




Cari Apa Saja

SINOPSIS AKU V0.04

11 Januari 2011

( KEPUTUSAN MASA DEPAN )
Sepanjang waktu menunggu keputusan SPM macam2 yang dibuat tapi banyaknya aktivit yang sama gak la kan,meremp-it,lepak2 ngan member tak kurang gak kadang2 tu cite2 sal masa depan kan.Selama beberapa bulan hidup senang lenang akhirnya tiba tuk hari keluarnya keputusan SPM.Macam2 perasaan ada,macam mana lah keputusanya kan so ramai2 g skoll tuk ambil keputusan…Bila tiba masa aku tuk mengambil hati berdegup kencang cikgu kelas yang menyerahkan keputusan kat aku member sambil senyum lebar sedangkan die tak Nampak ke aku ngah bergetar sluruh tubuh hisss….Dapat je keputusan aku terus lari jauh sket dari kengkawan then aku bukan slow2 bile aku mgok keputusan tu rasa sikit kecewa lah bila mata pelajaran yang sama gak Matematik tetap dok kat ctu makna kata tak lulus pon tapi nak buat macam mane tu je yang aku buleh buat so triema lah.sesampai je dirumah ayah ngan umi dah tunggu dah langsung aku bagi slip keputusan tersebut,then ayah kata ok lah ni dari tak lulus sume fuhhh lega aku tak yah dah nak pening2 nak jawab panjang labor haha…

Maka dengan ini tamatlah cerita aku dialam persekolahan dari kecik hingga SPM.Ni lah aku masa alam persekolahan tiada yang lebih,terima kasih kawan2 terima kasih umi n ayah dan juga cikgu yang mendidik aku…semoga allah merahmati korang sume…………….

0 comments:

Catat Ulasan

Banner generated at Pimp-My-Profile.com